Оплата і доставка
Купити жіночий одяг оптом від виробника в Україні? ТМ Fashion Girl
Надішліть замовлення на електронну пошту zakaz@fashion-girl.ua із точною назвою моделі. Обов’язково зазначте колір, розмір, адресу та спосіб доставки.
Підрахуйте суму замовлення за цінами, вказаними на сайті, або почекайте рахунок на оплату, який ми відправимо на вашу електронну пошту.
Оплатіть замовлення.
Повідомте на електронну пошту або Viber точну суму, дату й час оплати.
Після оплати ми повідомимо вам номер посилки.
▸ Замовлення понад 3 одиниць приймаються тільки через електронну пошту. Це дозволяє уникнути неточностей і в разі повернення допоможе визначити, хто буде оплачувати пересилання при обміні.
▸ Роздрібна ціна на 100 гривень більша від ціни на сайті. Опт від 3 будь-яких одиниць товарів.
▸ Післяплата для нових клієнтів можлива тільки за часткової передоплати в 100 гривень (компенсація транспортних послуг на випадок, якщо ви не заберете посилку). При використанні післяплати оплата товарів тільки за гривневим прайсом!
▸ Замовлення приймається в обробку тільки після повідомлення нам про оплату.
Реквізити для оплати:
Для клієнтів з України:
Введено новий вид послуги — оплата online. Ця послуга доступна для власників платіжних карт Visa та Mastercard. Оплата здійснюється через зручну й перевірену систему iPay.
Для клієнтів з України:
Оплата здійснюється на картку ПриватБанку. Ім’я та номер картки вам повідомить оператор на ел. пошту або Viber після виставлення рахунку на ваше замовлення.
Для клієнтів з інших країн:
Оплату можна робити через:
- Western Union, MoneyGram, Sigue, RIA в доларах;
- переведення LiqPay — в гривнях (детально тут).
Оплату рекомендуємо проводити через термінали ПриватБанку, через Приват24 або у відділенні ПриватБанку. При перерахуванні через інші банки процес зарахування коштів більш тривалий (протягом 3 днів).
При оформленні роздрібного замовлення доплата за 1 одиницю товару становить 100 гривень, оскільки наш сайт є оптовим, а сервіс та увага операторів розраховані на оптових покупців. Ми не можемо надати належну увагу роздрібним клієнтам, відповідати на запитання: «Що та як сидить?», радити фасон моделі. Просимо поставитися з розумінням. Також хотілося б зазначити, що в наших оптових покупців можна знайти продукцію дешевше, для цього й існує опт.
Мінімальне замовлення за оптовими цінами — 3 одиниці будь-яких товарів із сайту в одній посилці.
Якщо ви оптовик і хочете відправити замовлення відразу клієнтові — подивіться розділ «дропшипінг».
Якщо ви оптовик і хочете зробити пробне замовлення в одну одиницю (наприклад, подивитися якість), то напишіть нам із пошти, зазначеної у вас на сайті, прикріпіть до листа із замовленням посилання на ваш сайт. Продаєте в соціальних мережах? Прикріпіть посилання на торговельну сторінку, щоб у нас була можливість уточнити, що замовлення робить оптовий клієнт.
Якщо ви посередник, скористайтеся додатковим сервісом — дропшипінгом, і ми відправимо посилки безпосередньо вашим покупцям.
Ви розміщуєте наш товар у себе на сайті, після покупки клієнтом оплачуєте та пишете нам адресу клієнта, а ми відправляємо відразу вашому покупцю. Це швидко й вигідно.
Є можливість оформити замовлення післяплатою:
- Ви можете взяти з клієнта передоплату в розмірі вашого заробітку, а вартість товару ми отримаємо післяплатою.
- Постійні клієнти можуть оформити післяплату за своєю ціною — різницю повертаємо на картку (подробиці тут).
Але за ваших клієнтів відповідальність несете ви. Якщо клієнт із якихось причин не забере посилку, і вона повернеться до нас, то транспортні витрати компенсує оптовик.
У нових клієнтів і оптовиків, які рідко оформляють замовлення, ми просимо передоплату від 100 гривень, залежно від ваги та об’єму посилки (компенсація транспортних послуг на випадок, якщо ви не заберете посилку).
Інформація про доставку для клієнтів з України
Відправка посилок службою Нова пошта здійснюється щодня, крім неділі. У кінці дня в день відправки ми повідомляємо вам номер посилки. Номери посилок, які були відправлені в суботу, повідомляємо в понеділок.
Відправка посилок Укрпоштою здійснюється щоранку наступного дня після підтвердження оплати (підтвердження оплати повинно бути до 18:00), крім неділі. Номери посилок ми повідомляємо вам до обіду наступного дня після відправки посилок.
▸ Якщо ви повідомите нам про оплату в кінці робочого дня або після закінчення робочого часу — замовлення буде відправлене на збирання вже наступного дня.
▸ Замовлення, прийняті в робочий час суботи, відправляються того ж дня. Номери посилок ми повідомимо в понеділок.
▸ Щопонеділка в періоди сезонних піків продажів можливі затримки в обробці та відправці замовлень. Можливо, ваше замовлення буде відправлене у вівторок. Причина: листи обробляються за три дні (вечір суботи, неділя та понеділок). Але ми зробимо все можливе, щоб встигнути вчасно.
Клієнтам із-зі кордону вигідніше оплачувати замовлення через новий вид сервісу — інтернет-еквайринг iPay, тому що комісія за переказ грошей складає 2% + 5 грн.
Детальніша інформація за посиланням.
Інформація про доставку за кордон:
Доставка за кордон відбувається Укрпоштою та Новою поштою за рахунок клієнта. Відправка здійснюється після повної передплати замовлення.
Буває так, що відправка великого замовлення затримує відсутність усього однієї одиниці товару, яка вийде з пошиття за кілька днів (причинами можуть бути затримка тканин і фурнітури постачальниками або збій на виробництві). У таких випадках, щоб не змушувати вас і ваших клієнтів чекати, ми робимо відправку, а товар, якого не вистачає, відправляємо з мінімальними термінами. Ми робимо все можливе, щоб наступного дня відправити відсутню одиницю товару. Для компенсації незручностей ми оплачуємо пересилання. Вам на електронну пошту прийде лист з описом, що буде довідправлено та в які терміни.
Ми завжди йдемо назустріч нашим клієнтам і приймаємо товар на повернення з будь-яких причин. Навіть якщо на вашому клієнтові «просто не так сидить» річ, ви зможете повернути товар нам.
Умови повернення товару:- якщо вам (вашому клієнту) не підійшов розмір або не сподобалася модель, ми приймаємо товар на обмін або повернення, але доставку оплачуєте ви;
- якщо повернення відбувається з нашої провини (неправильна комплектація, заводський брак), ми без проблем зробимо обмін і оплатимо транспортні витрати. Ми готові відповідати за свою якість!
- товар повинен бути упакований та не мати слідів носіння й прання;
- термін повернення обмежений — 30 днів із моменту отримання вами замовлення (час для того, щоб ви встигли відправити товар клієнту та в разі обміну надіслати назад);
- увага! Повернення товарів із категорії «Акції та розпродажі» обмежений терміном 14 днів із моменту отримання замовлення.
Якщо ми оплачуємо доставку (у разі, наприклад, браку), то обмін здійснюється тільки на такі ж модель і розмір. У разі дозамовлення зворотна доставка проводиться коштом клієнта.
Що в цьому випадку робити:
-
напишіть нам лист на електронну пошту: zakaz@fashion-girl.ua з описом причини повернення або обміну;
-
за необхідності прикріпіть до листа на ел. пошту фотографію браку або накладної з переліком товару при помилці комплектації замовлення;
-
вкладіть в посилку записку з вашим номером телефону та описом браку;
-
після відправки напишіть на електронну пошту номер посилки. Ми зв’яжемося з вами, як тільки отримаємо її.
Умови повернення та обміну стосуються тільки покупців з України. Повернення або обмін для покупців із-за кордону проводиться їхнім коштом.
Адреса для відправки:
Новою поштою:
ПП Веселова К. Ю.
с. Мішково-Погорілове, відділення № 1
Миколаївська обл.
номер телефону: (063) 493-24-24
Укрпоштою:
Веселова К.Ю.
пр. Центральний, б. 5
м. Миколаїв
54008